Хания Идрисова. Конспект НОД для старшей группы (на татарском языке)

Максат: 1.С?нгатьне? т?рле формалары аша ?кият персонажларын, ?д?би образларны хис тойгыларга баетып ?стер?.

2. Т?рле чаралар бел?н ?д?би образларны? ?зенч?лекл?рен ачу к?некм?л?рен бир?

а) ?д?би с?зл?р ярд?менд?,

б) драматизация ??м музыка аша,

в) р?сем ярд?менд? образ тудыру

3. Хайваннарга карата сакчыл караш, кайгыртучанлык т?рбиял??.

Интеграль ?лк?л?р: с?йл?м ?стер?, музыка, р?сем.

Материал: ?киятт?н ?зекл?р, уенчык-?рд?к, ?рд?к р?семе, ак к?газь, буяу, пумала, “Ак куян” уены, ?ыр “Аю баласы ?п?н”, шаян ?рд?кл?р биюе, магнитофон.

Эшч?нлек  барышы

Т?рбияче табышмак ?йт?: Соскы борын бакылдык

К?п с?йл?шм? такылдык.

Балалар ?авабын ?йт?л?р: ?рд?к.

Т?рбияче: Д?рес балалар. Без б?ген сезне? бел?н к?п с?йл?ш?че ?рд?к турында с?йл?шербез. Нинди тамашаларга юлыккан ул. Х?зер ?киятт?н ?зекл?р карыйбыз.Нинди ?кият, кем язган ул ?киятне, н?рс? турында бу ?кият – сез шул турыда уйлап утырыгыз!

(?зекл?рне балалар уйныйлар)

Музыка астында бакылдап ?рд?к килеп кер?.

?рд?к: Бак-бак-бак!

(Агачлар арасында бакылдап й?ри. Аны? каршысына Куян сикереп чыга).

Куян: ?й б?рекле ?рд?к, к?зге т?сле матур, кыр т?сле зур к?л булганда ни эшл?п урманда буталып й?рисе??

?рд?к: Бак-бак-бак! Ху?абыз барый абый урманга утын кис?рг? китк?н иде, ?ебез ялгыз калды. Бак-бак-бак!

Куян: Ху?а?ны к?рм?дем.

?рд?к бакылдап кит?.

Куян(пышылдап): Болай булгач ху?аны? алмагачларын кимереп кайтырга бик ?айлы вакыт ик?н. (куян чыгып кит?)

Т?рбияче: Балалар! ?рд?к н?рс? бел?н очрашты ?

Балалар: Куян бел?н.

Т?рбияче: Куян турында уен бел?без, ?йд?гез уйныйбыз

“ Ак куян” уены. Уен бетк?ч ?рд?к бакылдап килеп кер?. Агач т?бенд? аю йоклап ята.

?рд?к: Аю, аюкай тор ?ле, тор. Минем ху?ам урманга китк?н иде, син аны к?рм?де?ме?

Аю: Юк, ?рд?к , юк, беркемне д? к?рм?дем.

?рд?к бакылдап чыгып кит?.

Аю: Ху?аны? умартасын ватып , бал ашап кайтырга бик ?айлы вакыт ик?н.

Аю чыгып кит?.

Т?рбияче: Н?рс? бел?н очрашты, ?рд?к?

Балалар: Аю бел?н!

Т?рбияче: Аю турында ?ырлап алыйк ?ле,балалар1

?ыр: “Аю баласы – ?п?н” (А.Хатыпова муз, к?е)

?рд?к бакылдап килеп кер?. Каршысына т?лке килеп чыга.

?рд?к: Бак-бак-бак! Т?лке апакай  минем ху?амны к?рм?де?ме? Янында эте, кулында балтасы бар иде.

Т?лке: Чиб?рл?рне? чиб?ре, г????рл?рне?  г????ре к?рдем мин аны. Янында к?кре койрыклы эте д?, кулында балтасы да бар иде. ?йд?, минем бел?н.

Т?лке ?рд?кне алып чыгып кит?. Балалар эшч?нлек башында ?йтелг?н сорауларга  ?авап бир?л?р.

Т?рбияче: ?рд?к ?киятт? нинди?

Балалар: К?п с?йл?ш?, сер тота белми, башкалар ?йтк?нне ты?ламый, шуны? ?чен б?лага юлыга.

Бакылдаган тавыш ишетел?. Кечкен? к?рзин к?т?рг?н уенчык- ?рд?к кер?.

Т?рбияче: Балалар шул ?киятт?н килг?н бит!?рд?к нишли бел??

Балалар: Оча,й?з?,й?ри. ?рд?к йорт кошы.

Т?рбияче: ?рд?кне? к?рзиненд? нил?р бар ик?н?

Т?рбияче: Буяулар, алдан киселг?н ?рд?к формасы, карандаш, пумала. Н?рс? ?чен кир?к ик?н, болар?

Балалар: ?рд?кне? р?семен матур итеп буяр ?чен!

Т?рбияче: ?рд?кне? рзсемен карап кит?без. (т?рбияче алдан ?зерл?нг?н ?рд?к р?семен к?рс?т?). ?рд?кне? н?рс?л?ре бар?

Балалар: Г??д?се, койрыгы, канатлары, башы., к?зл?ре,борыны. т?пил?ре.

Т?рбияче: Г??д?се нинди? - Овал

Т?рбияче: Башы да кечкен? овал, борыны озынча, т?пил?ре йолдызга охшаган. Х?зер пумалалар бел?н эшк? кереш?без.(т?рбияче ?рд?к бел?н балаларны к?з?теп й?ри).

Т?рбияче: Р?семн?регез кипк?нче шаян ?рд?кл?р биюен биеп алабыз.?рд?кк? д? бик к??елле булыр.

Шаян ?рд?кл?р биюен башкаралар.

Т?рбияче: Булдырдыгыз балалар! Х?зер буяган р?семн?ребезд?н ?ти- ?нил?рг? к?рс?терг? к?рг?зм? ясыйбыз.

Музыка астында ??р бала ?зене? р?семен чыгарып куя.

?рд?к: Р?хм?т, балалар!

Эшч?нлек шуны? бел?н т?мамлана.

Просмотров: 443
Категория: По направлениям » Для детского сада » Развивающие игры и занятия для дошкольников




Другие новости по теме:

  • Фаниля Усманова. ?нием? б?л?к. ( 2 кечкен?л?р т?ркеме ?чен )
  • Сценарий Осеннего бала - Пришла без красок и без кисти и перекрасила все листья
  • Тансылу Хакимова. Н?фис с?нгать ?лк?сенн?н турыдан-туры белем бир? эшч?нлегенн?? план-конспекты Тема: «Сары к?лм?кле тузганак».
  • Петухова Татьяна Леонидовна. НЕ БЫВАЕТ ОГОРОД БЕЗ ТРУДА И БЕЗ ЗАБОТ
  • Низамова Зухра Мубаракзадовна. «Минем гаил?м» ООД с русскоязычными детьми подготовительной группы по обучению татарской диалогической речи.
  • Кондратова Элеонора Владимировна. Конспект музыкального занятия «Природа и музыка» для детей подготовительной группы детского сада 5-6 лет
  • Клишина Валентина Викторовна. Конспект НОД 'Дорога без опасности'
  • Смотрова Дарья Чен. Конспект продуктивной деятельности «Саванна»
  • Рознова Анастасия Сергеевна. МУЗЫКА И РЕЧЬ
  • Казаринова Е.В. Чудинова Э. В.. Проект «Музыка и спорт»
  • Мелентьева Ирина Викторовна. КАМЕРНАЯ МУЗЫКА
  • Чернышова О. Э. КОНСПЕКТ НОД ПО МУЗЫКАЛЬНОМУ ВОСПИТАНИЮ И ХУДОЖЕСТВЕННОМУ ТВОРЧЕСТВУ С ИСПОЛЬЗОВАНИЕМ МЕТОДОВ РАБОТЫ С ДЕТЬМИ С ОВЗ В СТАРШЕ-ПОДГОТОВИТЕЛЬНОЙ ГРУППЕ «МУЗЫКА ВЕСЕННЕГО ЛЕСА»
  • Разуваева Н. В.. Конспект занятия художественно-эстетическое развитие (музыка). «Путешествие в деревню «Фольклорная»
  • Чуркина Алёна Александровна. Сценарий праздника осени в старшей группе «Музыка Осени»
  • Кирсанова Елена Станиславовна. Музыка и цвет в жизни человека
  • Кислицина Лариса Анатольевна. Статья «Театр – музыка — ребенок»
  • Сингосина Ирина Владиславна. Музыка в жизни ребенка в течение дня
  • Павлова Юлия Анатольевна. Конспект образовательной деятельности по художественно – эстетическому развитию (музыка) для детей старшего дошкольного возраста «О нашем фольклоре в космосе»
  • Эльвира Юмаева. Интегрированное занятие (познание, изодеятельность, музыка) «Весна в Мордовии»
  • Редактор. ВЕЧЕР БЕЗ РОДИТЕЛЕЙ
  • Зотова Любовь Леонидовна, Гришкова Вера Петровна. Образовательный проект «Театр и музыка».
  • Бужинаева Татьяна Геннадьевна. ПРИМЕНЕНИЕ ЗДОРОВЬЕСБЕРЕГАЮЩИХ ТЕХНОЛОГИЙ В НЕПОСРЕДСТВЕННО-ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ ОБЛАСТИ «МУЗЫКА»
  • Индирчиева М. А.. Конспект Интегрированной познавательно-художественной деятельности, окружающий мир, музыка в средней группе. Тема: «Путешествие в зимний лес».
  • Чен Инна Александровна. Консультация для родителей детей 6-7 лет «Чистая речь-залог успешного обучения в школе»
  • Нуртдинова Лейсан Замиловна. Экологическое занятие для старшей группы 'Матур ??й'
  • Копылова Елена Ивановна. «Музыка – как средство воспитания патриотических чувств дошкольного возраста»
  • Фания Гарафовна Дресвянкина. Адаптация без слез.
  • Бундур Олег. ДРУГ БЕЗ ДРУГА НЕ ПРОЖИТЬ
  • Мухаммадиева Гулуса Габидулловна. Конспект и презентация открытого занятия «Татарча с?йл?ш?без» (Говорим по-татарски)
  • Гуськова Наталья Васильевна. Конспект открытого занятия «Без труда не вытащишь и рыбку из пруда»



  • ---
    Разместите, пожалуйста, ссылку на эту страницу на своём веб-сайте:

    Код для вставки на сайт или в блог:       
    Код для вставки в форум (BBCode):       
    Прямая ссылка на эту публикацию:       






    Данный материал НЕ НАРУШАЕТ авторские права никаких физических или юридических лиц.
    Если это не так - свяжитесь с администрацией сайта.
    Материал будет немедленно удален.
    Электронная версия этой публикации предоставляется только в ознакомительных целях.
    Для дальнейшего её использования Вам необходимо будет
    приобрести бумажный (электронный, аудио) вариант у правообладателей.

    На сайте «Глубинная психология: учения и методики» представлены статьи, направления, методики по психологии, психоанализу, психотерапии, психодиагностике, судьбоанализу, психологическому консультированию; игры и упражнения для тренингов; биографии великих людей; притчи и сказки; пословицы и поговорки; а также словари и энциклопедии по психологии, медицине, философии, социологии, религии, педагогике. Все книги (аудиокниги), находящиеся на нашем сайте, Вы можете скачать бесплатно без всяких платных смс и даже без регистрации. Все словарные статьи и труды великих авторов можно читать онлайн.







    Locations of visitors to this page



          <НА ГЛАВНУЮ>      Обратная связь