АЛФАВИТ ДУХОВНЫЙ

- Оглавление -


<<< ОГЛАВЛЕHИЕ >>>



Третье Стихословие
рачительного к Богу вопияния

  1. Почто Тебе, Господа моего, всем сердцем моим не люблю? Почто все желание мое и хотение мое Тебе не отдам? Почто всею душою моею и всем помышлением моим во Твою пресвятую любовь не углублен есмь? Ты бо мя всего сотворил еси и вся туне ми даровал еси. Весь есмь от Тебе, весь есмь Твой, весь да буду в Тебе! Почто отязуюся и с зельным усердием к Тебе не припаду? Ты бо от небытия в бытие привел мя еси и непрестанно печешися о душе моей, о Боже мой! Ты мя питаеши, живиши мя, защищавши, сохранявши, покрывавши душу мою, даруеши ми крепость, здравие, окормляеши, вразумлявши, просвещавши, пособствуеши и наставлявши мя на всякая дела благая, вся благая и спасенная о мне дееши, о, Боже мой!

  2. Како убо Тебе аз любити не имам, Господи мой? Како к Тебе не имам прилеплятися? Ты бо ми еси Бог Един, Источник жизни и податель всех благ, Творец мой и Господь. Вси удаляющийся от Тебе погибнут, вси не взыскующий Тебе не спасутся; потребил бо еси всякаго любодеющаго от Тебе. Вси богатии в плотских страстех, истинно не взыскующий Тебе обнищаша и взалкаша: взыскующий же Тебе не лишатся всякаго блага. Темже день и нощь к Тебе да утренюю, день и нощь да Тебе жажду, о Боже мой, и всем сердцем люблю Тя! Едино просих от Тебе – Господа моего – то взыщу, – еже жити ми в дому Твоем вся дни живота моего, еже зрети ми красоты Твоя и посещати церковь Святую Твою. Тебе рече сердце мое: Господа взыщу. Взыска Тебе лице мое. Лица Твоего, Господи, взыщу.

  3. Како Тебе не имам любити – Господа моего? Ты бо мой еси живот, Ты еси мое спасение, Ты еси моя слава и похвала, Ты еси мое богатство и вечное сокровище, Ты еси мое радование и вечный покой. Лучше ли ми любити вещь суетную, вещь неизвестну, вещь превратну, вещь погибельну, ложну, – неже Тебе, истиннаго живота моего. Сего ради всю надежду мою, все упование мое, все желание мое в Тебе Едином да полагаю, Господи, все сердце мое, всю душу мою, вся помышления моя в Тебе Едином да углублена имам, вся внутренняя моя, членове и мозги Тебе единому да излию, да весь буду в Тебе, Ты же во мне; да увем и познаю Тебе воистину единаго истиннаго Бога и Господа, и Егоже послал еси Иисуса Христа, и во свете Твоем узрю свет благодати Твоего Пресвятаго Духа.

  4. Камо пойду от Тебе – Господа моего? И от лица Твоего камо бежу? – Аще взыду на небо; Ты тамо еси; аще сниду во ад, тамо еси; аще возму крыле мои рано и вселюся в последних моря, и там бо рука Твоя наставит мя, и удержит мя десница Твоя. Камо пойду и где обрящу инамо живот вечный, аще не в Тебе – Создателе моем? Где инамо обрящу утешение и радость, пристанище и покой души моей, аще не в Тебе, Господи Боже мой? Камо от Тебе пойду? Ты бо глаголы живота вечнаго имаши в Себе. Ты еси источник живота и податель всех благ. Возжада Тебе душа моя, возжада Тебе сердце мое, Боже живота моего! Да усладитмися Твое пресвятое имя – пресладкаго Господа моего ИИСУСА, да уранена будет им душа моя, да уязвлено будет мое сердце, да ничтоже имам любезнейше во всем житии моем, паче Твоего пресвятаго имене. Да будут сладчайша словеса Твоя гортани моему и устам моим – паче меда; и оправдания твоя да вожделенна ми будут, Господи, паче злата и камене честна многа, и сладша паче меда и сота!

  5. Что убо душа моя возлюбит в веце сем? Что возжелает? О чесом восхощет утешитися, аще не о Тебе Едином Господе Бозе моем? Аще бо возлюбит пищу и питие, – прельщается, временна бо и тленна суть. Аще возлюбит славу, красоту и почитание мира сего, – всуе мятется, преходит бо и погибает вскоре. Аще возлюбит злато и сребро, – не весть кому собирает, вся бо зде на земли останут, в прах и пепел пременятся. Несть нигде в сих известнаго утешения и покоя, душа бо, от свойственнаго свойства отторгшаяся, нигде имать мира и покоя, аще не к Тебе, Господу своему паки обратится, отнюду же бытие свое имать; – аще не Тебе всем сердцем своим возлюбит, – аще благодати Пресвятаго Твоего Духа не будет причастна, – ничимже возможет известно утешитися и возвеселитися.

  6. Всуе мятется всяк человек живый, не любяй Тебе – Господа своего; всуе труждается всяк земнородный не прилепляйся к Тебе всем сердцем своим, и не взыскуяй Тебе день и нощь. Почто и живет человек? Почто и родился есть в мир? Аще вотще изнуряет дни своя; всуе бо и течение его есть, – Всуе нарицает имя Твое святое не любяй Тебе – Господа своего, Источника жизни и подателя всех благ. Уязви душу мою Божественною Твоею любовию, о Создателю мой! Урани сердце мое, Содетелю всея твари! Аще бо к Тебе не прилеплюся – Господу моему, – что убо творити буду? Аще к Тебе не присоединен буду, – что содею не ведя? Аще от пути Твоего праваго отвращуся, в последняя злая впаду; к Тебе бо присоединение – живот есть. От Тебе отчуждение – вечная смерть, и погибель и безконечная мука. Присоедини мя Ты Сам, Господи, имиже веси судьбами, яко человеколюбец и прещедрый Господь.

  7. Почто предпочитаю суету и сласть тленную, – предпочитаю славу временную, красоту смрадную, богатство исчезновенное? Предпочитаю всякую злую вещь, паче Тебе -Господа моего, Благодетеля прещедраго? Кое мое безумие? Кая моя слепота? Увы мне грешному! Увы мне окаянному! Увы мне помраченному! Но обаче даруй ми сие, о Боже мой! Яко да ничтоже возлюблю в веце сем, кроме Тебя – Господа моего, да не возлюблю богатства, славы, сласти, красоты и тления; но Тебе точию, Единаго Создателя моего, всем сердцем моим, и всею душею моею возлюблю, и ничтоже предпочитаю, паче Твоея любве.

  8. Что убо ино любити имам, аще не Тебе – Господа моего и Создателя. Иже мя всего сотворил еси, и всего мя манием Своим содержиши, питаеши, живиши и вся к полезному устрояеши, якоже Сам веси, Господи? Или лучше ми любити вещь суетную, вещь превратную, нежели Тебе – Господа моего и Создателя? Или лучше ми любити тварь, неже Тебя Творца твари, – создание, неже Тебе Создателя? Аще бо Тебе – Господа моего всем сердцем не возлюблю, – что убо иное любити имам? К иному ли чесому прилеплюся? Или иною коею вещию порабощен буду?

  9. Не лучше ли капле при источнике, розге при корени, уду при главе? Ей, всяко лучше, Сице и при Тебе – Господе Бозе моем – не лучше ли есть? Ты бо ми еси Господь Един, прибежище мое и утешение, – Ты ми еси едина надежда и упование. Иного пристанища и утешения не имам, иныя надежды и упования, разве Тебе Бога моего, не знаю. Ты еси мой заступник и покровитель; Ты еси моя слава, и держава, и присносущное радование.

  10. Но убо молю Твое благоутробие, о Создателю мой, Господи! Прими мя в любовь Твою святую, просвети мою душу, уясни мой разум, о Благодетелю мой! Да уранитмися Твоею Божественною любовию душа, да уязвлено будет мое сердце, да свяжется ею крепце, и пленена будет вся в Твое Божественное желание и любовь. Да пронзет и проничет всю душу мою, во всех частях, да ни едина часть, да ни едина клеть души моея останется кроме ея, да отверзеши вся заклепы души моея, да просветиши вся моя чувства, да утвердиши и упокоиши я в душе моей, да весь буду в Тебе, Ты же во мне. Да Твое Пресвятое имя славлю, воспеваю и величаю, со безначальным Твоем Отцем, и с Пресвятым и благим и животворящим Твоим Духом, всегда, ныне и присно, и во веки веков, аминь.



<<< ОГЛАВЛЕHИЕ >>>
Просмотров: 448
Категория: Библиотека » Религия


Другие новости по теме:

  • А. Лэнгле. ПСИХОТЕРАПИЯ – НАУЧНЫЙ МЕТОД ИЛИ ДУХОВНАЯ ПРАКТИКА? | 4. ЧТО ТАКОЕ ЭКЗИСТЕНЦИЯ Коротко говоря, экзистенцией можно
  • А. Лэнгле. ПСИХОТЕРАПИЯ – НАУЧНЫЙ МЕТОД ИЛИ ДУХОВНАЯ ПРАКТИКА? | 8. ПЕРВОЕ ФУНДАМЕНТАЛЬНОЕ УСЛОВИЕ ЭКЗИСТЕНЦИИ: МОЧЬ БЫТЬ Первое
  • А. Лэнгле. ПСИХОТЕРАПИЯ – НАУЧНЫЙ МЕТОД ИЛИ ДУХОВНАЯ ПРАКТИКА? | 7. СЛУЧАЙ ИЗ ПРАКТИКИ Эрика имя изменено, пятидесятилетняя
  • А. Лэнгле. ПСИХОТЕРАПИЯ – НАУЧНЫЙ МЕТОД ИЛИ ДУХОВНАЯ ПРАКТИКА? | 6. СООТНЕСЕНИЕ С ТРАНСЦЕНДЕНТНЫМВ ЭКЗИСТЕНЦИАЛЬНОМ АНАЛИЗЕ Фундаментальные условия
  • А. Лэнгле. ПСИХОТЕРАПИЯ – НАУЧНЫЙ МЕТОД ИЛИ ДУХОВНАЯ ПРАКТИКА? | 5. ЧЕТЫРЕ КОНСТИТУТИВНЫЕ ОБЛАСТИ ЭКЗИСТЕНЦИИ Все данности, с
  • А. Лэнгле. ПСИХОТЕРАПИЯ – НАУЧНЫЙ МЕТОД ИЛИ ДУХОВНАЯ ПРАКТИКА? | 3. ЧТО ТАКОЕ ЭКЗИСТЕНЦИАЛЬНЫЙ АНАЛИЗ Экзистенциальный анализ 150
  • А. Лэнгле. ПСИХОТЕРАПИЯ – НАУЧНЫЙ МЕТОД ИЛИ ДУХОВНАЯ ПРАКТИКА? | 2. ЧТО ТАКОЕ ПСИХОТЕРАПИЯ Психотерапия 150 это научно
  • А. Лэнгле. ПСИХОТЕРАПИЯ – НАУЧНЫЙ МЕТОД ИЛИ ДУХОВНАЯ ПРАКТИКА? | 1. ВВЕДЕНИЕ Тот, кто обращается к психотерапевту, ищетспецифическое
  • А. Лэнгле. ПСИХОТЕРАПИЯ – НАУЧНЫЙ МЕТОД ИЛИ ДУХОВНАЯ ПРАКТИКА? | 9. ВТОРОЕ ФУНДАМЕНТАЛЬНОЕ УСЛОВИЕ ЭКЗИСТЕНЦИИ: НРАВИТСЯ ЖИТЬ Если
  • А. Лэнгле. ПСИХОТЕРАПИЯ – НАУЧНЫЙ МЕТОД ИЛИ ДУХОВНАЯ ПРАКТИКА? | 10. ТРЕТЬЕ ФУНДАМЕНТАЛЬНОЕ УСЛОВИЕ ЭКЗИСТЕНЦИИ: ИМЕТЬ ПРАВО БЫТЬ
  • А. Лэнгле. ПСИХОТЕРАПИЯ – НАУЧНЫЙ МЕТОД ИЛИ ДУХОВНАЯ ПРАКТИКА? | 12. СПИРИТУАЛЬНОСТЬ СЭКЗИСТЕНЦИАЛЬНО-АНАЛИТИЧЕСКОЙ ТОЧКИ ЗРЕНИЯ В заключение обратимся
  • А. Лэнгле. ПСИХОТЕРАПИЯ – НАУЧНЫЙ МЕТОД ИЛИ ДУХОВНАЯ ПРАКТИКА? | Литература Лэнгле А. 2001. Экзистенциальный анализ 150 найтисогласие
  • А. Лэнгле. ПСИХОТЕРАПИЯ – НАУЧНЫЙ МЕТОД ИЛИ ДУХОВНАЯ ПРАКТИКА? | 11. ЧЕТВЕРТОЕ ФУНДАМЕНТАЛЬНОЕ УСЛОВИЕ ЭКЗИСТЕНЦИИ: ДОЛЖЕНСТВОВАТЬ ДЕЙСТВОВАТЬ Если
  • О. Крышталь. Я И МЫ – СЦЕНАРИЙ ОПТИМИЗМА | ОГЛАВЛЕHИЕ 4. Змея Жизни Непонятно, как лучше сказать
  • О. Крышталь. Я И МЫ – СЦЕНАРИЙ ОПТИМИЗМА | ОГЛАВЛЕHИЕ 9. Сознание 150 счастливая догадка Бессмертие перекупается
  • О. Крышталь. Я И МЫ – СЦЕНАРИЙ ОПТИМИЗМА | ОГЛАВЛЕHИЕ 59. Кукловод Вокруг меня 150 последний момент
  • О. Крышталь. Я И МЫ – СЦЕНАРИЙ ОПТИМИЗМА | ОГЛАВЛЕHИЕ 10. Вот бы утонуть в этом Океане
  • О. Крышталь. Я И МЫ – СЦЕНАРИЙ ОПТИМИЗМА | ОГЛАВЛЕHИЕ 11. Интрига нашего времени Удовлетворяя желания, процесс
  • О. Крышталь. Я И МЫ – СЦЕНАРИЙ ОПТИМИЗМА | ОГЛАВЛЕHИЕ 12. Инстинкт ожидания Сигнала Не помню, по
  • О. Крышталь. Я И МЫ – СЦЕНАРИЙ ОПТИМИЗМА | ОГЛАВЛЕHИЕ 8. Прощание с личностью теряет привкус тризны
  • О. Крышталь. Я И МЫ – СЦЕНАРИЙ ОПТИМИЗМА | ОГЛАВЛЕHИЕ 60. Состав рецепта Пытаюсь вспомнить сны, когда
  • О. Крышталь. Я И МЫ – СЦЕНАРИЙ ОПТИМИЗМА | ОГЛАВЛЕHИЕ 61. Нет, это только сон Снова, как
  • О. Крышталь. Я И МЫ – СЦЕНАРИЙ ОПТИМИЗМА | ОГЛАВЛЕHИЕ ЧАСТЬ ВТОРАЯ: К ПЕНИЮ ПТИЦ 1. Оглядываюсь,
  • О. Крышталь. Я И МЫ – СЦЕНАРИЙ ОПТИМИЗМА | ОГЛАВЛЕHИЕ 7. Глаз Акулы мне поощрительно мигнул 150
  • О. Крышталь. Я И МЫ – СЦЕНАРИЙ ОПТИМИЗМА | ОГЛАВЛЕHИЕ 2. Неверный К этому я пришел в
  • О. Крышталь. Я И МЫ – СЦЕНАРИЙ ОПТИМИЗМА | ОГЛАВЛЕHИЕ 3. Эгоизм Молекулы как движущая сила истории
  • О. Крышталь. Я И МЫ – СЦЕНАРИЙ ОПТИМИЗМА | ОГЛАВЛЕHИЕ 6. Я 150 живой компьютер или пешка
  • О. Крышталь. Я И МЫ – СЦЕНАРИЙ ОПТИМИЗМА | ОГЛАВЛЕHИЕ 13. Ангелы тоскуют Правда и неправда и
  • О. Крышталь. Я И МЫ – СЦЕНАРИЙ ОПТИМИЗМА | ОГЛАВЛЕHИЕ 14. Иллюзия, но стойкая Хочу поделиться текущим
  • О. Крышталь. Я И МЫ – СЦЕНАРИЙ ОПТИМИЗМА | ОГЛАВЛЕHИЕ 15. Костюм социального актера Трезвым утром в



  • ---
    Разместите, пожалуйста, ссылку на эту страницу на своём веб-сайте:

    Код для вставки на сайт или в блог:       
    Код для вставки в форум (BBCode):       
    Прямая ссылка на эту публикацию:       





    Данный материал НЕ НАРУШАЕТ авторские права никаких физических или юридических лиц.
    Если это не так - свяжитесь с администрацией сайта.
    Материал будет немедленно удален.
    Электронная версия этой публикации предоставляется только в ознакомительных целях.
    Для дальнейшего её использования Вам необходимо будет
    приобрести бумажный (электронный, аудио) вариант у правообладателей.

    На сайте «Глубинная психология: учения и методики» представлены статьи, направления, методики по психологии, психоанализу, психотерапии, психодиагностике, судьбоанализу, психологическому консультированию; игры и упражнения для тренингов; биографии великих людей; притчи и сказки; пословицы и поговорки; а также словари и энциклопедии по психологии, медицине, философии, социологии, религии, педагогике. Все книги (аудиокниги), находящиеся на нашем сайте, Вы можете скачать бесплатно без всяких платных смс и даже без регистрации. Все словарные статьи и труды великих авторов можно читать онлайн.







    Locations of visitors to this page



          <НА ГЛАВНУЮ>      Обратная связь